خرید آسانسور در تهران و نکات مهم آن

استفاده از آسانسور، تنها به یک سن یا قشر خاصی تعلق ندارد، بلکه همه افراد جامعه می توانند از آسانسور ها بهره ببرند. در شهر های بزرگی مانند تهران، جمعیت عظیمی از مردم زندگی می کنند. وجود یک آسانسور استاندارد می تواند به رفت و آمد این جمعیت، کمک بزرگی کند و از ایجاد تجمعات جلوگیری کند. همچنین بسیاری از افراد، برای انجام عمل های جراحی خاصی به پایتخت می آیند. تمامی آن افراد توانایی استفاده از پله را ندارند و باید با استفاده از آسانسور حرکت کنند. افراد سالمند، کسانی که مشکلات جسمانی دارند یا حتی جوانانی که عجله دارند، می توانند از آسانسور در رفت و آمد خود استفاده کنند. علاوه بر موارد بالا، نصب آسانسور باعث رفت و آمد راحت تر افراد در ساختمان ها می شود و همچنین به ارزش خانه یا ساختمان شما می افزاید و هنگام فروش خانه، سرمایه شما نیز افزایش خواهد یافت. همانطور که می دانید، پایتخت هر کشوری، می تواند محصولات بهتر و با کیفیت بالاتری را به مشتریان ارائه کند، آسانسور نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای خرید آسانسور در تهران، ادامه مطلب را از دست ندهید.

انتخاب آسانسور با توجه به نیاز خود

انتخاب آسانسور با توجه به نیاز خود

برای خرید آسانسور در تهران، نیاز است تا چند مورد بسیار مهم را در هنگام خرید خود نظر بگیرید.

انتخاب مکان مناسب برای نصب آسانسور

انتخاب مکان‌ مناسب، برای آسانسور، اولین و مهم ترین کار جهت خرید آسانسور برای خانه یا ساختمان خود است. مکان آن را طوری انتخاب کنید که دسترسی به آن راحت باشد. حواستان به افرادی که دارای ناتوانی های جسمی هستند نیز باشد. اگر قبل از ساخت خانه، مکان آن را در طراحی ها مشخص کنید، برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود، زیرا نصب آسانسور در بازسازی خانه، ممکن است طراحی آن را خراب کند و هزینه بیش تری را بر روی دست شما بگذارد.

انتخاب صحیح آیتم های اصلی آسانسور

برای خرید آسانسور در تهران، باید به آیتم های اصلی هر آسانسور توجه کنید، زیرا یک آسانسور خوب را آیتم های اصلی آن تشکیل می دهند. در ادامه چند نمونه از آیتم هایی را که در هنگام خرید آسانسور در تهران، باید بهشان توجه شود برایتان خواهیم آورد.

  • انتخاب درب آسانسور: جهت انتخاب درب آسانسور، با نمونه های زیادی رو به رو خواهید شد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. برای مثال درب های آکاردئونی یا درب های کشویی، جزو پر فروش ترین نمونه های موجود در بازار هستند.
  • انتخاب کابین مناسب: جهت خرید آسانسور در تهران، به کابین آن نیز باید توجه شود. کابین های معمولی اغلب با یک درب به خریداران ارائه می گردد، اما در صورت نیاز می توانید درخواست دو درب را نیز داشته باشید.
  • انتخاب موتور مناسب: موتور آسانسور قلب آن است که نحوه عملکرد این ماشین غول آسا را تعیین می کند. نمونه های بسیار گسترده ای در بازار موجود هستند که بهتر است با یک فرد متخصص مشورت کنید و سپس آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

طراحی مناسب

خرید آسانسور در تهران

اگر به دنبال خرید آسانسور در تهران هستید، لازم است به ظاهر آن نیز توجه کنید. ظاهر آسانسور شما در حقیقت نشان دهنده شخصیت شما است. مخصوصا اگر آسانسور را برای خانه مسکونی خود می خواهید، ظاهر آن را باید با توجه به دکوراسیون منزل، طراحی و دیزاین کنید.

  • دیواره ها: هنگام خرید آسانسور در تهران، اغلب سه نوع ماده به شما جهت ساخت دیواره های داخلی آسانسور پیشنهاد می شود. 1) چوبی 2) شیشه ای  3) آینه ای 4) فلزی

و شما با توجه سلیقه خود بهترین نمونه را انتخاب کنید.

  • چراغ ها: می توانید با افزودن نور بیش تر، حال و هوای جدیدی به آسانسور خود ببخشید. نمونه ای که این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، چراغ های LED است که حالت فرورفتگی دارند و با یک روکش فلزی، پوشیده شده اند.

انتخاب فروشنده مناسب

انتخاب فروشنده مناسب

بعد از مشخص کردن حدودی نیاز خود، نوبت به انتخاب یک فروشنده مناسب است. برای خرید آسانسور در تهران، خیالتان از این بابت راحت خواهد بود، زیرا فروشندگان عالی در خدمت شما هستند. برای انتخاب بهترین مورد، موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • مکان قرار گیری فروشنده: یکی از موارد مهم این است که تا حد ممکن، فروشنده ای را انتخاب کنید که به منزل شما نزدیک باشد تا نسبت به شرایط آن منطقه آگاهی کامل داشته باشد.
  • بررسی مجوز فروشنده: انتخاب یک نصاب و یا فروشنده ای که فاقد مجوز است، در حقیقت بازی با جان خودتان است. با انتخاب فروشنده ای مطمئن که دارای مجوز نیز است، ایمنی را برای ساختمان و خانه خود به ارمغان بیاورید.
  • خدمات قابل ارائه: برای خرید آسانسور در تهران، بهتر است خدماتی را که فروشنده ارائه می دهد نیز به طور کامل بررسی کنید، زیرا آسانسور ها در اصل یک نوعی ماشین هستند و مانند خودرو های شما، نیاز به سرویس و چک کردن مرتب دارند. همچنین از وضعیت گارانتی آن نیز اطمینان حاصل کنید تا در صورت خرابی به مشکلی بر نخورید.

تمام سوالات خود را هنگام خرید بپرسید

تمام سوالات خود را هنگام خرید بپرسید

برای خرید آسانسور در تهران، باید خجالت را کنار بگذارید و تمام سوالات خود را با فروشنده مطرح کنید. سوالاتی که اغلب خریداران در ذهن خود دارند، به شرح زیر است:

  • آیا در هر خانه یا ساختمانی می شود آسانسور نصب کرد؟

 اگر این سوال را چند سال پیش مطرح می کردید، پاسخ شما منفی بود، اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، برای هر خانه، با هر فضایی می شود یک نمونه آسانسور عالی و ایمن را نصب کرد.

  • آیا آسانسور ها ایمن هستند؟

در صورتی که از آسانسور خود به طور مرتب مراقبت کنید و آن را از یک فروشنده معتبر که دارای مجوز است، تهیه کنید، می توان گفت که از ایمنی خوبی برخوردار هستند.

  • هزینه نصب آسانسور چقدر است؟

جهت خرید آسانسور، لازم است بدانید که نمی شود یک قیمت ثابت را برای آن در نظر گرفت، بلکه با توجه به انواع مختلفی که موجود است و تمامی قطعاتی که با توجه به نیاز شما انتخاب می شوند، هزینه ها نیز متغیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *