با قیمت روز آرام بند درب آسانسور آشنا شویم

اگر می خواهید از قیمت روز آرام بند درب آسانسور، مطلع شوید، بهتر است بیشتر با این وسیله و انواع آن آشناشوید. آسانسور ها تکنولوژی های ویژه و کاربردی هستند که به انسان ها در راستای جا به جایی ساده تر و هدفمند تر کمک ویژه ای می کنند. این ماشین های پیچیده از ابزار و قطعات متفاوتی تشکیل شده اند. از آن جایی که نحوه کار و کیفیت قطعات تشکیل دهنده آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است، نیاز است تا آن ها را به خوبی بشناسید و با انواع مدل های مختلف آشنا شوید. یکی از این قطعات مهم آرام بند یا دیکتاتور است. آرام بند ها در نحوه بسته شدن درب آسانسور نقش مهمی را ایفا می کنند.

در واقع از کوبیده شدن و صدا های ناهنجاری که درب آسانسور موقع باز و بسته شدن ممکن است ایجاد کند، به طرز قابل توجهی جلوگیری خواهد کرد.

قیمت آرام بند درب آسانسور

آرام بند درب آسانسور یکی از تجهیزاتی است که می تواند برای آسانسور های شما بسیار مفید باشد. البته گفتن قیمت روز آرام بند درب آسانسور به طور دقیق ممکن نیست چون عوامل متعددی هستند که می توانند بر قیمت تمام شده آرام بند تاثیر بگذارند. اگر بخواهیم آن ها را به طور خلاصه بیان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. نوع درب آسانسور
  2. فضای مورد استفاده برای آرام بند
  3. تعداد دفعات باز و بسته شدن درب آسانسور در طول روز
  4. مقدار نیروی مورد نیاز برای بسته شدن درب آسانسور
  5. ایمنی در برابر آتش
  6. میزان تاخیر مورد نیاز برای بسته شدن درب توسط آرام بند
  7. بک چک. این ویژگی مفید که به تازگی استفاده می شود، می تواند از آسیب به درب، چارچوب و بقیه اجزای آن جلوگیری کند.

این هفت مورد از اصلی ترین عامل های تاثیر گذار در انتخاب آرام بند هستند که می توانند بر قیمت تمام شده آرام بند درب آسانسور تاثیر بگذارند. البته قیمت آن ها زیاد نیست و در برابر مزایایی که ارائه می دهند، ناچیز است. به همین علت خرید یکی از آن ها را برای آسانسور به شدت پیشنهاد می کنیم. در ادامه به معرفی انواع آرام بند درب آسانسور می پردازیم.

  1. آرام بند استاندارد درب آسانسور برند دیکتاتور DICTATOR Standard Lift Door Dampers

آرام بند لیفت دور دمپرز Standard Lift Door Dampers

در انتخاب یک آرام بند مناسب و همچنین برای دانستن قیمت روز آرام بند درب آسانسور، لازم است به این آرام بند نیز توجه کنید. آرام بند برند دیکتاتور کیفیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل است که جزو نمونه های برتر و معروف این محصول می باشد و از دوام و ماندگاری بالایی بهره می برد و همچنین این برند تنوع بسیار بالایی را ارائه می دهد و برای انواع مختلف درب های آسانسور قابل استفاده است. در میان انواع برند آرام بند ها و  دیکتاتور های آسانسور بی رقیب است و کارآیی بسیار عالی دارد.

  1. آرام بند آسانسور برند جان لیفت DICTATOR Can-Lift

DICTATOR Can-Lift

در انتخاب یک آرام بند مناسب و همچنین برای دانستن قیمت روز آرام بند درب آسانسور، لازم است به برند جان لیفت نیز توجه کنید. آرام بند برند جان لیفت محصول کشور ترکیه است و دارای کارایی و کیفیت ممتازی است و همچنین این برند استاندارد TSEK را دارا می باشد. این آرام بند دارای پیچ تنظیم کوتاه است که باعث تنظیم دقیق سرعت عملکرد آسانسور می شود. آرام بند جان لیفت از معروف ترین برند های وارداتی است که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. آرام بند دمپر شیندلر آلو  lift door dampers Schindler Alu

آرام بند دمپر شیندلر آلو DICTATOR lift door dampers Schindler Alu

در ادامه مقاله قیمت روز آرام بند درب آسانسور، لازم به ذکر است که این دیکتاتور، عملکردی آرام و مطمئن را به شما ارائه خواهد داد. عملکرد آرام آن، به این دلیل است که سیلندر های این مدل از آرام بند، با استفاده از مواد جامد ساخته شده اند. در نتیجه درب آسانسور به آرامی و بدون هیچ ضربه یا صدایی بسته می شود. کار کرد آرام بند ها به این صورت است که به درب آسانسور ها اجازه بازگشت سریع نمی دهند، زیرا بازگشت درب با سرعت بالا موجب اختلال در عملکرد آسانسور می شود و به درب آسیب می رساند.

غلتک لاستیکی این آرام بند، با استفاده از لاستیک ضد سایش ساخته شده است. همچنین یاتاقان های بازوی عامل آن با استفاده از آهن مقاوم و متخلخل ساخته شده است. این ویژگی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آرام بند است، تا کیفیتی عالی را به شما ارائه دهد. در ادامه بررسی قیمت روز آرام بند درب آسانسور، لازم به ذکر است، برخی از آرام بند ها دارای یک پین در قسمت پایینی بدنه شان هستند که موجب قرار گیری درست و دقیق آن بر روی درب آسانسور خواهد شد.

  1. آرام بند استاندارد سیتا DICTATOR Standard Ceita

آرام بند استاندارد سیتا DICTATOR Standard Ceita

جهت دانستن قیمت روز آرام بند درب آسانسور، باید گفت که نمونه های سیتا نیز بسیار عالی و کاربردی اند. این آرام بند ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. آن ها از جنس فولاد و روکش روی ساخته شده اند و برای نصب بر روی درب های ایتالیایی برند  Ceita/Fiam بسیار عالی هستند. همچنین لازم به ذکر است که در دو قطر غلطک لاستیکی متفاوت نیز ارائه می شوند.

  1. آرام بند استاندارد اسپانیایی DICTATOR Standard Española

آرام بند استاندارد اسپانیایی DICTATOR Standard Española

این مدل از آرام بند، همان طور که از نامش مشخص است برای درب های آسانسور برند اسپانیایی بسیار مناسب است. اغلب درب های اسپانیایی از این برند برای کاهش سرعت درب هایشان بهره می برند و مانند اغلب آرام بند ها از جنس فولاد و روکش روی ساخته شده است.

  1. آرام بند استاندارد اورونا DICTATOR Standard Orona

آرام بند استاندارد اورونا DICTATOR Standard Orona

این مدل از آرام بند، همان طور که از نامش مشخص است برای درب های آسانسور برند اسپانیایی بسیار مناسب است. اغلب درب های اسپانیایی از این برند برای کاهش سرعت درب هایشان بهره می برند و مانند اغلب آرام بند ها از جنس فولاد و روکش روی ساخته شده است.

 

  1. آرام بند استاندارد فورتیس DICTATOR Standard Fortis

قیمت روز آرام بند درب آسانسور

در ادامه بررسی دقیق قیمت روز آرام بند درب آسانسور، لازم است بدانید که این برند پرتغالی با کیفیت از جنس فولاد و روکش روی تشکیل شده و برای درب های لولایی برند  Fataleva-Fortis بسیار مناسب است.

  1. آرام بند استاندارد بوتیچر DICTATOR Standard Boetticher

قیمت روز آرام بند درب آسانسور

این برند نیز یک برند اسپانیایی است که برای درب های لولایی این برند بسیار مناسب است. درست مانند نمونه های قبلی از جنس فولاد و روکش روی است.

  1. آرام بند آسانسور ALC

آرام بند آسانسور ALC

آرام بند برند alc یک محصول ایرانی است دارای کیفیت و کارایی مناسب و قابل رقابت با نمونه های خارجی است. آرام بند ALC نسبت به برند های خارجی قیمتی پایین تر و به صرفه تر دارد.

به جز مورد آخر نمونه هایی که معرفی شد برند های خارجی آرام بند هستند که نسبت به برند های ایرانی قیمت بالاتری دارند. در هنگام خرید آرام بند در نظر داشته باشید که بعضی از این قطعات در چین به اسم برند های معتبر تولید و در بازار های مختلف به قیمت بالایی فروخته می شوند. حتما هنگام خرید از فروشنده تقاضای کاتالوگ داشته باشید و مطمئن شوید که خدمات پس از فروش داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *