بررسی بهترین تابلو فرمان آسانسور

تابلو فرمان آسانسور چیست؟ تابلو فرمان یکی از مهم ترین و حیاتی ترین بخش های یک آسانسور است و اهمیت آن به اندازه ای است که به آن مغز متفکر سیستم آسانسور می گویند. وظیفه تابلو فرمان ارسال دستورات لازم برای هدایت کابین به سمت بالا و پایین است. انواع مختلفی از تابلو فرمان در بازار موجود است که هرکدام ویژگی ها و کاربرد های متنوعی را دارد. تشخیص این که بهترین تابلو فرمان آسانسور چیست کار ساده ای نیست. زیرا هر کدام از برند های مختلف در این زمینه تابلو فرمان های با کیفیتی تولید می کنند. تشخیص این که بهترین تابلو فرمان آسانسور چیست بسته به نوع کاربری آن متفاوت است.

وظایف تابلو فرمان آسانسور چیست؟

وظایف تابلو فرمان آسانسور چیست؟

  • کنترل سرعت و دور موتور آسانسور که حرکت نرم و ایمن آن را به دنبال دارد.
  • کنترل جهت موتور برای هدایت و انتقال به سمت بالا یا پایین
  • پردازش درخواست های احضار در طبقات و شاسی های قسمت داخلی کابین
  • کنترل تجهیزات الکتریکی در کابین آسانسور، ترمز ها و سوئیچ ها
  • محافظت الکتریکی از تجهیزات سیستم آسانسور
  • تشخیص موقعیت کابین به صورت لحظه به لحظه
  • کنترل سیستم های اضطراری آسانسور

تابلو فرمان آریان

تابلو فرمان آسانسور آریان

تابلو فرمان آسانسور آریان از جمله بهترین تابلو فرمان آسانسور باکیفیت در سراسر کشور است. آریان آسانسور فعالیت خود را در سال 1371 با همکاری متخصصان و مهندسان حرفه ای شروع کرد. این تابلو فرمان دارای درایو ها و توان های مختلف است که در پروژه های نصب و راه اندازی انواع آسانسور های تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. خدمات پس از فروش این محصول استاندارد و معتبر است و همین امر یکی از دلایلی است که تقاضای زیاد این محصول را به دنبال داشته است.

در حال حاضر شرکت آریان آسانسور با سابقه بیش از ربع قرن فعالیت در زمینه های مختلف بخش گسترده و قابل توجهی از بازار داخل و خارج را به خود اختصاص داده است و محصولات آن در زمره بهترین تابلو فرمان آسانسور محسوب می شود. این شرکت تلاش می کند محصولاتی جدید با ویژگی های خاص و منحصر به فرد به بازار ارائه کند که ویژگی هایی از قبیل بهبود کیفیت حرکت، افزایش ایمنی و صرفه جویی در مصرف انرژی را دنبال کند. تمامی مراحل تولید محصولات به شکل تمام اتوماتیک انجام می شود که همین امر سبب شده تا با بهره گیری از خط تولید تمام مکانیزه، ضریب خطا به صفر smd در بخش تولید برسد. به صورت کلی تولید مکانیزه تابلو به شکل استاندارد و حرفه ای سبب شده تا در کنار افزایش توان تولید، کیفیت محصولات افزایش پیدا کند و تولیدات این شرکت قابلیت رقابت با تولیدات خارجی در سطح بین‌المللی را پیدا کند.

تابلو فرمان عصر نوین

تابلو عصر نوین

شرکت عصر نوین فعالیت خود را در سال 1380 با هدف تولید سیستم های کنترل آسانسور با کیفیت آغاز نمود. در طی 20 سال فعالیت این مجموعه افتخار دارد تا در کنار استفاده از تکنولوژی های مدرن در زمینه تولید، با رعایت استاندارد های جهانی و استفاده از مهندسین کاربلد و باتجربه اقدام به تولید انواع تابلو فرمان های کششی (گیربکس و گیرلس)، هیدرولیک و انواع سیستم های نجات اضطراری آسانسور نماید. تابلو فرمان های مختلف این شرکت به خصوص تابلو فرمان سری NETLIFT رضایت مشتریان را در سال های اخیر به دنبال داشته است.

رضایت مشتریان این مجموعه مربوط به بعد عملکرد، ایمنی، کیفیت و امکانات متنوع نرم افزاری و سخت افزاری محصولات است. شرکت عصر نوین کسب رضایت مشتریان و ارائه محصولات جدید و با کیفیت را جز اهداف اصلی خود قرار داده است و نیز همواره در صدد نوسازی و ارتقا محصولات و خدمات خود است تا بهترین تابلو فرمان آسانسور را با بالاترین کیفیت تولید نماید.

تابلو فرمان آرا فراز نوین

تابلو آرا فراز نوین

تابلو فرمان آسانسور آرا فراز نوین از جمله تابلو های کنترلی ساخت کشور ایران است که در بسیاری از آسانسور ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تابلو از لحاظ کیفیتی جایگاه ممتازی دارد و مورد تأیید نصاب ها و متخصصین آسانسور است. همچنین این تابلو ها کارایی و عملکرد بالایی دارند و در زمان ثبت خطا بسیار سریع عمل می کنند. نصب آسان و سریع این تابلو ها در کنار قیمت مناسب آن سبب شده تا این برند محبوبیت زیادی در بازار داشته باشد. تابلو فرمان آرا فراز نوین به صورت تک سرعته 3VF  طراحی و تولید انبوه می شود. درایو های آکو، آرکو، یاسکاوا، جفران ISTAR و LX از جمله درایو های این تابلو کنترلی است که هر کدام از این ها دارای توان ها و کاربرد های مختلفی است.

تابلو فرمان داتیس

تابلو فرمان داتیس

تابلو فرمان های داتیس از جمله با کیفیت ترین و بهترین تابلو فرمان آسانسور موجود در بازار است. این نوع تابلو فرمان ها از نوع درایو دار هستند و امکان حرکت نرم و استاندارد کابین را فراهم می کنند. اجزای اصلی تابلو فرمان داتیس شامل برد کنترلر، برد سوئیچینگ، کنتاکتور، فیوز های مینیاتوری، ترانس، پنل عملکرد برقی اضطراری، درایو، کارکدک، جعبه رویزیون و UPS است.

تابلو فرمان آرمان فراز پیمان

تابلو فرمان آرمان فراز پیمان

شرکت آرمان فراز پیمان در زمینه تولید انواع تابلو فرمان آسانسور فعالیت می کند. این شرکت در سال 1377 فعالیت خود را در شهر تهران آغاز نمود. این شرکت با تکیه بر کادر مجرب و با تجربه اقدام به تولید تابلو فرمان کنترل میکروپروسسوری آسانسور مطابق با استاندارد  EN81 اروپا نمود. کیفیت و استاندارد بودن محصولات این شرکت سبب شده است تا در طول سالیان متمادی پاسخگوی نیاز مشتریان باشد و رضایت آن ها را به دنبال داشته باشد. تمامی محصولات تولید شده در این شرکت به مدت یک سال در گارانتی شرکت است و هرگونه ایراد فنی توسط کادر مسئول پشتیبانی می شود.

تابلو فرمان آلتون

شرکت آلتون آسانسور فعالیت خود را در سال 1384 در زمینه طراحی و تولید سیستم های کنترلی و الکترونیکی آسانسور آغاز نمود. تخصص و تجربه کادر فنی و متخصصان این مجموعه سبب شد تا این شرکت موفق به تولید محصولاتی با کیفیت با قیمتی مناسب و به صرفه شود. این شرکت با جدید ترین تکنولوژی های موجود محصولات خود را طراحی و تولید می کند. کلیه تابلو فرمان های تولید شده در این شرکت امکان برقراری ارتباط از طریق CANBUS با همه محصولات جانبی را دارد. این مورد جزء معتبر ترین پروتکل های ارتباط صنعتی مخصوصاً در زمینه آسانسور محسوب می شود و یکی از بهترین های تابلو فرمان آسانسور موجود در بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *