فروش آسانسور گیرلس

آسانسور ها فناوری های بسیار کارآمد و ضروری  دارند که نقش مهمی را در زندگی انسان ایفا می کنند. اما هنگام خرید و نصب آسانسور، کدام یک را باید مد نظر قرار دهید؟ کدام آسانسور می تواند نیاز های کامل شما را برآورده کرده و موجب آسودگی خاطر شما شود؟ در طی سال های اخیر، فروش آسانسور گیرلس بسیار رواج یافته است و به دلیل مزایای بی نظیری که نسبت به آسانسور های دیگر ارائه می دهد، بیش تر مردم به دنبال تهیه آن می باشند. از آن جایی که جهت خرید و فروش هر کالایی، لازم است آن را با محصولات تقریبا مشابه مقایسه کنیم، در این مطلب نیز می خواهیم آسانسور گیرلس و گیرباکس را که جزو بزرگ ترین دو راهی افراد می باشند را بررسی کنیم تا خیالتان بابت خرید و فروش آسانسور گیرلس، آسوده گردد.

1) نحوه قرار گیری چرخ ها

لازم به ذکر است که آسانسور های گیرلس و گیرباکس هر دو در دسته آسانسورهای کششی قرار می گیرند و دارای برخی از ویژگی های یکسان در ساختارشان هستند، اما تفاوت اصلی که ویژگی های هر یک را به طور جداگانه مشخص می کند، نحوه قرار گیری چرخ ها می باشد که برای آسانسور گیرلس به کابین متصل است و با حرکت کابین، چرخ ها نیز به همراه آن به حرکت در می آیند. برای آسانسور های گیر باکس در موتورخانه قرار گرفته و در بالای چاه آسانسور به انجام کار خود می پردازد.

2) موتورخانه

جهت بررسی فروش آسانسور گیرلس، لازم است به موتورخانه آسانسور که یکی از اصلی ترین قسمت های آسانسور محسوب می شود نیز اشاره کنیم. اغلب در بالای چاه قرار می گیرد و فضای زیادی از ساختمان را به خود اختصاص خواهد داد، همچنین باید تهویه مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. از آن جایی که آسانسور گیرلس (برخلاف نمونه های گیرباکس) فاقد دنده است و چرخ به طور مستقیم به موتور و کابین آسانسور متصل شده است، هیچ نیازی به موتورخانه ندارد. این یکی از بزرگ ترین ویژگی های این آسانسور ها محسوب می شود که لازم است در هنگام فروش آسانسور گیرلس در نظر داشته باشید.

2) موتورخانه

3) مصرف انرژی

از آن جایی که تمامی هزینه ها نسبت به سال های گذشته افزایش چشم گیری داشته اند، لازم است ریز ترین جزئیات مالی نیز بررسی گردند. بعد از نصب و راه اندازی، یکی از تاثیر گذار ترین عوامل بر روی هزینه آسانسور، مقدار مصرف انرژی آن می باشد. آسانسور های گیرلس تقریبا نصف آسانسور های گیرباکس می باشند. به همین دلیل است که دارای قطعات کوچک تری نسبت به آسانسور های دیگر هستند. همان طور که در جریان هستید، هزچه اندازه قطعه کوچک تر باشد، انرژی کم تری مصرف می کند و در نتیجه در هزینه های پرداختی شما صرفه جویی خواهد شد. از طرف دیگر، آسانسور گیرلس، فاقد دنده می باشد و همین موضوع، انرژی مصرفی آن را تا مقدار زیادی کاهش می دهد و موجب افزایش چشم گیر فروش آسانسور گیرلس خواهد شد.

4) ظرفیت و سرعت

نکته دیگری که هنگام فروش آسانسور گیرلس باید در نظر بگیرید، ظرفیت و سرعت قابل توجه آن ها می باشد. در حالی که آسانسور های گیرباکس با سرعت ۱۵۲ متر در دقیقه و تا ارتفاع ۷۰ متر حرکت می کنند، آسانسور های گیرلس، توانایی حرکت با سرعت ۶۱۰ متر بر دقیقه و تا ارتفاع ۶۰۰ متر را دارند. اما باید گفت هر دوی آن ها تقریبا ظرفیت یکسانی را حمل کرده و برتری چشم گیری در این زمینه دیده نمی شود. اما به دلیل سرعت و ارتفاع بی نظیر نمونه های گیرلس، کاملا مشخص است که کدام مورد برای شما سودمند تر می باشد.

4) ظرفیت و سرعت

5) تعمیر و نگه داری آسانسور گیرلس

هنگام خرید و فروش آسانسور گیرلس، لازم است به نحوه نگه داری آن ها نیز توجه کنید و تنها ویژگی های منحصر به فردشان، توجه شما را جذب نکند. همانطور که در مطالب بالا ذکر کردیم، موتور آسانسور های گیرلس نصف موتور گیر باکس هستند و همین مورد، نشان دهنده این است که از قطعات کوچک تری در ساختارشان بهره برده اند که نگه داری آن ها نیز ساده تر می باشد. همچنین فاقد دنده هستند که همین موضوع می تواند از هزینه های بسیاری مانند تعویض دنده، بررسی مرتب آن و از همه مهم تر، آلودگی هایی که روغن مورد نیاز آن ایجاد خواهد کرد، جلوگیری کند. آسانسور های گیرباکس دقیقا بر خلاف آن ها عمل می کنند، زیرا اندازه قطعات آن بزرگ تر می باشد و دنده های موجود در ساختارش به روغن کاری و بررسی مرتب احتیاج دارند. به همین دلیل است که این روز ها شاهد افزایش فروش آسانسور گیرلس هستیم.

6) راحتی ارائه شده

نکته دیگری که در افزایش فروش آسانسور های گیرلس بی تاثیر نیست، راحتی ارائه شده توسط آن ها می باشد. خوشبختانه آسانسور های گیرلس بدون لغزش حرکت می کنند با طبقه مورد نظر در یک سطح قرار می گیرند تا جا به جایی افراد را سرعت بخشیده و راحت تر سازند. شتاب گیری آن ها بسیار سریع و ناگهانی اتفاق نمی افتد و هنگامی که داخل آن قرار دارید، هیچ حرکتی را احساس نخواهید کرد. با توجه به این که آسانسور های گیرباکس، راحتی کم تری را به مشتری ارائه می دهند، این نکته نیز در انتخاب شما موثر خواهد بود.

6) راحتی ارائه شده

7) نظافت

برای بررسی ویژگی تاثیر گذار دیگر در فروش آسانسور گیرلس، لازم به ذکر است که اگر به نظافت ساختمان خود اهمیت می دهید و آن را جزو اولویت های خود در نظر می گیرید، باید آسانسور گیرلس را انتخاب کنید، زیرا فاقد دنده هستند و به هیچ روغن کاری جهت حفظ کارکرد دنده ها احتیاج ندارند. به دنبال این موضوع، ساختمان شما از زیبایی و تمیزی بیش تری بهره مند خواهد شد.

در نهایت با توجه به نیاز های خود، بودجه در دسترس، نحوه معماری ساختمان و نکاتی که در بالا درباره فروش آسانسور گیرلس ذکر کردیم، بهترین آسانسور را برای ساختمان خود در نظیر بگیرید تا راحتی بیش تری را تجربه کنید، درگیر مشکلات مختلف نشوید و با هر بار استفاده، احساس امنیت کامل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *