بهترین شستی آسانسور کدام است؟

بهترین شستی آسانسور چیست؟ همانطور که می دانید تمامی ساختمان ها نوساز و یا حتی چندسال ساخت که در چندین طبقه ساخته شده اند، مجهز به آسانسور هستند. امروزه آسانسور یکی از قسمت های ضروری ساختمان محسوب می شود و اگر در یک ساختمان چندین طبقه آسانسور وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد واحد های بالاتر آن خالی از سکنه باقی خواهند ماند. در انتخاب آسانسور مناسب برای ساختمان ها، موارد بسیاری را باید در نظر داشته باشید که شامل امنیت، زیبایی و غیره می شود. برای تامین زیبایی آسانسور بهتر است ابتدا با برند های مطرح آشنایی کافی را داشته باشید تا هم از هزینه های اضافی جلوگیری کنید و هم به هدف تان برسید.

یکی از قسمت های مهم آسانسور، شستی یا شاسی آن است که باید از ویژگی های متعددی برخوردار باشد. این پنل باید با طراحی داخلی کابین و همچنین دیگر قسمت های ساختمان، هماهنگی داشته باشد. به علاوه اولین چیزی که در داخل کابین آسانسور جلب توجه می کند، شستی است.

بهترین شستی آسانسور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین شستی آسانسور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

قبل از اینکه به این سوال شما پاسخ دهیم، لازم است ابتدا اطلاعاتی کلی را راجع به شستی آسانسور بدست آورید. در واقع منظور از شستی آسانسور، همان پنلی است که داخل کابین نصب شده و روی آن کلید های مخصوص هر طبقه، به همراه دیگر علائم هشدار دهنده نصب می شود. بیشتر شستی ها از جنس استیل هستند و امروزه این محصول توسط برند های مختلفی تولید می شود و ما در ادامه قصد معرفی بهترین برند ها را داریم.

بهتر است قبل از خرید شستی، از ویژگی های بهترین شستی آسانسور آگاهی داشته باشید، تا نیاز به تعویض این قطعه در آینده نداشته باشید. یکی از بهترین موارد در شستی آسانسور که می توانیم به شما معرفی کنیم، شاسی آسانسور مدیا است. این شاسی دارای طراحی کاربرپسند و ویژه ای است. در حال حاضر این برند با انواع محصولات وارداتی رقابت می کند و مشتریان بسیاری دارد.

آشنایی با برند مدیا و طرح های آن

آشنایی با برند مدیا و طرح های آن

همانطور که در قسمت فوق اشاره شد مدیا یکی از بهترین شستی آسانسور است که می توانید انتخاب کنید. این محصول دارای طرح های مختلفی است که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

  • طرح برلیان
  • طرح تاچ
  • طرح درسا
  • طرح دیاموند
  • طرح دیانا
  • طرح رویال
  • طرح دیبا

 

طرح برلیان

این طرح دارای بدنه استیل و ضخامت 1/5 میلیمتری است. به علاوه در عرض دارای طول و عرض 350 و 300 میلیمتر است. در صورت تمایل می توانید رنگ استیل این طرح را خودتان انتخاب کنید که شامل، استیل طلایی، دودی، برنز می شود. اگر به دنبال محصولی با گارانتی هستید، می توانید با خیال راحت این طرح را انتخاب نمایید.

طرح تاچ

در این طرح امکان نمایش با 16 توقف و شماره طبقات وجود دارد. به علاوه صفحه نمایشگر آن در دو نوع 7 و 9 اینچ تولید می شود. در این پنل می توانید نمایش ساعت و تاریخ شمسی را نیز داشته باشید.

طرح درسا

طرح درسا

جنس بدنه این پنل زیبا از استیل نگیر ۳۰۴ است و در سه سایز ارائه خواهد شد؛ در پهنای ۱۹۰ میلیمتر با ضخامت ۰/۸ میلیمتر، در پهنای ۲۵۰ میلیمتر با ضخامت ۱/۵ میلیمتر و همچنین در پهنای ۲۵۰ میلیمتر با ضخامت ۱ میلیمتر. این محصول در انواع رنگ های دودی، استیل میرور، استیل خش دار، طلایی، گندمی و برنز تولید می شود.

طرح دیاموند

شاسی آسانسور این طرح با ضخامت 1 میلیمتر است و در عرض های 250 و 1.5 میلیمتر عرضه خواهد شد. این طرح به صورت اولیه با استیل آیینه ای تولید می شود؛ اما در صورت تمایل مشتری امکان تولید آن به صورت دودی، برنز و طرح دار نیز وجود دارد.

مبنای طراحی پایه برای این پنل با کلید M103 است و قابلیت ارائه با کلیه کلید های موجود را دارد. از جمله خدماتی که همراه این محصول ارائه می شود این است که این پنل توسط مدیا به مدت ۳۶ ماه گارانتی کامل و ۱۰سال تضمین تامین قطعه دارد.

استیل های مورد استفاده در ساخت پنل های مدیــا MEDIA استیل نگیر 304 (Stainless steel) وارداتی از کشور تایوان است که جزء مرغوب ترین محصولات در ایران است.

طرح دیبا

این محصول نیز با انواع استیل از جمله آیینه ای، نقره ای، مشکی و گندمی تولید می شود.

این پنل قابلیت ارائه با کلید های M101،M103،M104 ،M105 ،M107 ،M108 ،M109 ،M110 ، M111، WL، WP را دارد.

طرح رویال

این طرح به صورت اولیه با استیل آیینه ای و گندمی تولید می شود؛ اما امکان تولید آن با استیل دودی، طلایی و برنز نیز وجود خواهد داشت.

مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر L200 به صورت نصب هم سطح با استیل است و قابلیت ارائه با کلیه نمایشگر های موجود را خواهد داشت.

این پنل قابلیت ارائه با کلیه کلید های موجود را دارد و قابلیت نصب سفارشی سیستم های کنترل دسترسی VAX-201-202-203-204، فون باکس توکار و روکار، سوئیچ Run-Stop و Intercom را نیز فراهم می کند.

این طرح می تواند انتخابی ایده آل برای ساختمان های لوکس باشد و در طراحی آن به دلیل وجود، دو خط نور در سمت چپ و راست نور پنل، ظاهر خاصی پیدا کرده است. چنانچه این خطوط نوری در سقف و روبه روی پنل نیز ادامه یابد، موجب خلق یک کابین آسانسور رویایی و چشم نواز می شود. پنل رویال به صورت ترکیبی با پنل درسا و تاچ عرضه می شود.

ویژگی های شستی آسانسور مدیا

ویژگی های شستی آسانسور مدیا

یکی از مهم ترین ویژگی های شستی آسانسور مدیا، نشان استاندارد و گارانتی آن است و به همین دلیل آن را به بهترین شستی آسانسور تبدیل کرده است.

پنل های مدیا دارای گواهینامه ISO 9000-9001 هستند. به علاوه در صورتی که کوچک ترین مشکلی در این پنل ها مشاهده می شود، شرکت آن را مرجوع می کند و در صورتی که ایراد قابل برطرف شدن باشد، به صورت رایگان برطرف خواهد شد.

قیمت شاسی آسانسور مدیا

قیمت شاسی آسانسور مدیا

قیمت این محصول نیز مانند بسیاری از موارد دیگر به نرخ ارز بستگی خواهد داشت. اما با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی دارد که با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود.

 

آشنایی با شستی های برند متا

قیمت شاسی آسانسور مدیا

شرکت آسانسور متا با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در جهت تولید شستی های آسانسور تحول عظیمی ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که شستی های شرکت متا دارای کیفیت برتر و قیمت مناسبی است.

آشنایی با برند ATM

آشنایی با برند ATM

این برند در اصفهان تاسیس شده و به عرضه کلیه قطعات آسانسور ها با بهترین متریال می پردازد. این برند را نیز می توان یکی از برگزیده ترین تولیدکننده های قطعات آسانسور و بهترین شستی آسانسور به حساب آورد.

از جمله خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش موتور، شستی، ریل آسانسور و کلیه قطعات آن
  • تولید وزنه آسانسور
  • نصب و راه اندازی آسانسور
  • تولید کننده شاسی برند ATM
  • سفارش شاسی مطابق ایده مشتری
  • گارانتی 10 ساله شستی های احضار آسانسور
  • تولید کننده کابین با بهترین و جدید ترین متریال (تولید مطابق سلیقه مشتری)
  • ارسال به سراسر کشور
  • 12 سال سابقه کاری

با محصولاتی که در طی این مقاله برای شما معرفی کردیم بهترین شستی آسانسور را برای خود تهیه کنید. شستی های آسانسور رابط مسافر و سیستم آسانسور هستند. آن ها مسافران را به طبقات مختلف می رسانند و در زمان هایی مثل گیر کردن آسانسور مهم ترین یاری رسان افراد هستند. بنابراین کیفیت آن ها کیفیت تجربه افراد را بالا می برد و باید در انتخاب آن دقت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *