آشنایی با تعدادی از بهترین برند های آسانسور

آسانسور ها یکی از بهترین گزینه هایی هستند که برای دسترسی آسان و سریع به طبقات بالای ساختمان ها در نظر گرفته شده اند. استفاده از بهترین برند های آسانسور می تواند تاثیر بسیاری در کیفیت آن ها داشته باشد. برای انتخاب یک آسانسور خوب نیاز است تمامی ویژگی ها از جمله نوع برند، ایمنی، عملکرد و موارد دیگر را نیز به دقت بررسی کنیم.

اهمیت انتخاب آسانسور مناسب

اهمیت انتخاب آسانسور مناسب

همیشه انتخاب یک آسانسور مناسب به دلیل ارتباط مستقیم با جان انسان ها، بسیار دلهره آور است. آسانسوری که انتخاب می کنید باید از نظر ایمنی بسیار سطح بالایی داشته باشد. برند های متفاوت آسانسور ها مزایا متفاوت و منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه می دهند. با بررسی دقیق این مزایا و فناوری متفاوت می توانیم با بهترین برند های آسانسور آشنا شویم.

آسانسور ها می توانند در بهینه سازی زمان تاثیر گذار باشند. امروزه آسانسور های هوشمند می توانند حدودا تا 50 درصد زمان سفر را کاهش دهند و شما را سریع تر به مقصد برسانند. همچنین استفاده از سیستم Access Control در بهترین برند های آسانسور، به شما کمک می کنند تا آسانسور کارآمد تری داشته باشید. سیستم های کنترل دسترسی، رفت و آمد ها و دسترسی به ساختمان را مدیریت می کند تا از ایمنی افراد اطمینان یابد. در کنار تمام این مزایا دسترسی بدون دخالت دست (no-hands access) را برای افراد در نظر می گیرد تا از آلودگی محیط آسانسور جلوگیری کند.

بهترین برند های آسانسور

بهترین برند های آسانسور

1- آسانسور های OTIS: یکی از بهترین برند های آسانسور در جهان، آسانسور OTIS است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در سطح جهانی تولید و وارد بازار کرده است. این برند در ساختمان های معروف و بزرگ مانند: برج ایفل، برج خلیفه، برج سی ان، برج های دوقلوی پتروناس، مرکز تجارت جهانی اصلی، هتل دل کورونادو و ساختمان امپایر استیت نیز از آن استفاده شده است.

تعادل بین زیبایی شناسی و پایداری چیزی است که این آسانسور ها را بسیار محبوب کرده است. سوار شدن در یکی از این آسانسور ها احساس امنیت و تجمل را ایجاد می کند. علاوه بر این ویژگی های خاص، یکی دیگر از مواردی که باعث شده است تا این آسانسور جزو بهترین برند های آسانسور شناخته شود. کاهش مصرف نود و هشت درصدی روغن روان کننده است که نشان از توجه این برند به حفظ محیط زیست دارد.

2- برند آسانسورMitsubishi Electric : برند Mitsubishi Electric از برند های جدید آسانسور است که در مدت زمان کمی به یکی از بهترین برند های آسانسور در ایالات متحده تبدیل شد. تخصص این برند در زمینه ساختمان های تجاری و صنعتی است. برند میتسوبیشی با داشتن فناوری های جدید و هم چنین داشتن رکورد بلند ترین و سریع ترین آسانسور ها به مصرف کنندگانش تضمین می دهد که از بهترین ایمنی برخوردار هستند.

3- آسانسور هایSchindler : Schindler یکی از با سابقه ترین و مطمئن ترین برند های آسانسور است. این برند آسانسور در تمامی فضا ها از جمله فرودگاه ها، ساختمان های اداری، مراکز خرید و مکان های پر رفت و آمد کاربرد داشته است. برند شیندلر یکی از بهترین برند های آسانسور است که ایمنی و راحتی بالایی دارد.

4- آسانسور هایKONE : برندKONE  تمرکز خود را روی عملکرد قرار داده است تا زیبایی شناسی. به همین علت آسانسور های پیشرو را در بازار عرضه می کند و جایگاهش را در میان بهترین برند های آسانسور محکم کرده است. این برند علاوه بر آسانسور، در اتو واک ها (autowalks)، درب های خودکار و پله برقی نیز مهارت دارد و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

5- آسانسور هایThyssenKrupp : شرکت ThyssenKrupp Elevator در آلمان قرار دارد. با توجه به مدت زمان کم فعالیتش در حوزه تولید آسانسور، یکی از بهترین برند های آسانسور شناخته شده است و به صورت جهانی نیز شهرت یافت. این برند بر سرعت دنیای مدرن تمرکز می کند.

بهترین برند های آسانسور

6- آسانسور های Hyundai Elevator :Hyundai یک برند از کره جنوبی است که در صنایع مختلف گسترش یافتند‌. این برند پس از بحران اقتصادی، بسیاری از مشاغل شناخته شده شان هم چون گروه خودروسازی را منحل کرد اما امروزه تمرکز خود را به آسانسور اختصاص داده اند.

7- آسانسور های True Canadian: تمامی اعضای تیم سازنده آسانسور های True Canadian Elevator  از مهندسان و بازرگان های شرکت های بزرگ تولید کننده آسانسور و تعمیر قطعات آسانسور هستند. هدف این برند افزایش طول عمر تجهیزات مربوط به آسانسور است.

8- آسانسور های AVT Beckett: برند AVT Beckett از ساخت فضای کابین شروع به کار کرد و تا تاسیس کارخانه ادامه داد. یکی از بهترین برند های آسانسور است که از نظر کیفیت بالا مشتریان این برند بسیار محصولاتش را تایید و از آن استقبال می کنند.

9- آسانسور هایFujitec : برند Fujitec با هدف ساخت و نصب آسانسور ها و پله های برقی از نظر اقتصادی در ژاپن شکل گرفت. اما امروزه جایگاه خود را در قاره آمریکا، آسیای جنوبی، آسیای شرقی و اروپا نیز یافت. برند Fujitec با تاسیس مراکز تولید پیشرفته جزو یکی از 10 شرکت برتر در میان بهترین برند های آسانسور شناخته شده است.

10- آسانسور های DELTA: برند Delta یک تجارت خصوصی در کانادا است. این برند تمامی خدمات تولید، نصب، نگهداری را بر عهده دارد. از ویژگی های مهمی که موجب محبوبیت و افزایش سطح ایمنی این شرکت شده است می توان به نوع استخدام کارکنانش اشاره کرد‌. این شرکت تنها افرادی را استخدام می کند که تسلط و مهارت کافی داشته باشند.

قبل از خرید در مورد محصولات مطالعه کنید

قبل از خرید در مورد محصولات مطالعه کنید

انتخاب آسانسور تا به امروز کاری دشوار بوده و هست. اما با کمک گرفتن از تاریخچه برند های آسانسور های مطمئن می توانید با آگاهی بیشتری آسانسور مناسب موقعیت خود را انتخاب کنید. ما به شما توصیه می کنیم برای خرید یک آسانسور مطمئن به خوبی قبل از خرید درباره مزایا، عملکرد، کیفیت برند آسانسور تحقیق کنید تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. با شناخت بهترین برند های آسانسور و ایمنی سطح بالای آن ها، تا حد قابل قبولی می توان امنیت را برای مسافران این بالابر ها تضمین کرد.

با شناخت بهترین برند های آسانسور علاوه بر ایمنی، از سلامت محیط، زیبایی، صرفه جویی در زمان و سرعت عمل بالا به صورت هم زمان برخوردار شوند. تنوع آسانسور ها روزانه رو به افزایش است. تولید کنندگان با توجه به نیاز بازار در حال ارتقای محصولات خود هستند. میان این تنوع مدل در محصولات، برای این که انتخابی مناسب داشته باشید ابتدا باید نیاز خود را به خوبی بررسی کنید تا متوجه شوید آسانسور مورد نظرتان باید چه خصوصیاتی داشته باشد. با مطالعه و مشاوره، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *