معرفی بهترین برندهای آسانسور در ایران

در میان بهترین برندهای آسانسور در ایران، انتخاب و خرید یک آسانسور کارآمد برای منزل یا ساختمان خود، می تواند بسیار سخت باشد، زیرا آسانسور شما باید ایمن، با دوام، زیبا و کارآمد باشد. برند های متفاوتی در این زمینه فعالیت می کنند که هر کدام به نحوی امکانات ویژه ای را به شما ارائه می دهند. با پیشرفت علم و تکنولوژی، آسانسور ها نیز پیشرفت کرده اند، شرکت ها و برند های متفاوتی در این زمینه در حال تلاش هستند تا بهترین و پیشرفته ترین آسانسور را به شما ارائه دهند. جهت کمک در انتخاب شما، چند نمونه از بهترین برندهای آسانسور در ایران را برایتان خواهیم آورد تا با خیال راحت ویژگی های آن ها را بررسی کنید.

 

1) برند Otis

برند Otis

در میان بهترین برندهای آسانسور در ایران، لازم است که برند otis معرفی شود، زیرا آسانسور های این برند در سطح جهان شناخته شده و معروف هستند. نمونه ای از آسانسور هایی را که این برند تولید کرده است می توانید در برج های معروف جهان، مانند برج خلیفه، برج ایفل و همچنین ساختمان امپایر استیت پیدا کرد. برند otis، زیبایی و امنیت را در یک زمان به شما ارائه می دهد. هنگام استفاده از این آسانسور، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، زیبایی و امنیت بالای آن است. این برند با استفاده از درایو های ReGen و لامپ های LED، انرژی مصرفی آسانسور شما را تا حد زیادی کاهش می دهد (حدود ۶۰ درصد کاهش انرژی خواهد داشت).

نکته مثبت دیگر درباره این برند این است که آن ها دوستدار محیط زیست هستند. به همین دلیل نسبت به برند های دیگر، حدود ۹۸ درصد کم تر از روغن های روان کننده در تولیدات خود استفاده می کنند. با این کار به محیط زیست اهمیت داده و از آن به درستی مراقبت می کنند.

 

2) برند Mitsubishi

برند Mitsubishi

برند آسانسور میتسوبیشی جزو نمونه های بسیار جدید در این فناوری و از نمونه های خوب بهترین برندهای آسانسور در ایران محسوب می شود. ویژگی منحصر به فرد این برند نسبت به برند های دیگر، که آن را به یکی از بهترین کمپانی ها در جهان تبدیل کرده، آینده نگری و استفاده از فناوری های جدید است. شاید جالب باشد بدانید که سریع ترین و بلند ترین آسانسور های جهان، متعلق به این برند است و در این زمینه رکورد دار است و در تلاش هستند تا تمامی محدودیت های موجود در زمینه آسانسور سازی را از بین ببرند.

اگر در میان بهترین برندهای آسانسور در ایران، به دنبال آسانسوری با فناوری به روز و جدید می گردید، اما در عین حال امنیت نیز برایتان اهمیت دارد، برند میتسوبیشی را به شما پیشنهاد می کنیم. آسانسور های این برند را اغلب در کارخانه های صنعتی و ساختمان هایی که در آن ها کار های تجاری انجام می شود، پیدا خواهید کرد.

 

3) برند Schindler

بهترین برندهای آسانسور در ایران

این برند را نمی توان جزو برند های جدید آسانسور دانست، زیرا شروع فعالیت آن به سال ۱۸۷۴ باز می گردد. همین موضوع، برندSchindler  را در زمینه فناوری های آسانسور، به یکی از قابل اعتماد ترین و همینطور قدیمی ترین برند تبدیل کرده است. آسانسور های این برند را تقریبا در همه جای دنیا می توانید بیابید. اغلب آن ها را در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ مانند ساختمان فرودگاه ها، ساختمان مراکز خرید، ساختمان های تجاری و اداری پیدا خواهید کرد.

در میان بهترین برندهای آسانسور در ایران، پایه اصلی تولیدات این برند، بر روی قابل اعتماد بودن و امنیت بالا شکل گرفته است. تمامی فناوری های استفاده شده در تولیدات برند Schindler با توجه به علاقه، راحتی و اعتماد کاربران آزمایش و تولید می شود. در میان معرفی بهترین برندهای آسانسور در ایران، این برند نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

4) برند Kone

برند Kone

در ادامه معرفی بهترین برندهای آسانسور در ایران، لازم است با این شرکت فنلاندی که در زمینه مکانیک و صنایع حرف های زیادی برای گفتن دارد نیز آشنا شویم. اگر دنبال زیبایی خاص و منحصر به فرد می گردید، آسانسور های این برند به درد شما نمی خورد، اما اگر به دنبال کار کرد عالی و منحصر به فرد می گردید، برند درستی را انتخاب کرده اید. تمرکز اصلی برند kone بر روی جا به جایی افراد به بهترین، راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن است. همچنین با سابقه صد ساله خود، جزو بهترین و شناخته شده ترین برند ها است. اگر در استفاده از آسانسور های این برند، با مشکلی مواجه شوید، با استفاده از تجربه صد ساله خود، به راحتی آن را برای شما بر طرف خواهد کرد.

 

5) Thyssenkrupp

Thyssenkrupp

جهت معرفی این برند آسانسور، در میان بهترین برندهای آسانسور در ایران، نمی توان ادعا کرد که جزو برند های قدیمی و با تجربه قرار دارد، زیرا تجربه آن تنها به ۱۸ سال می رسد. با این وجود، برندThyssenkrupp ، در سال ۲۰۲۱ به یکی از شناخته شده ترین و کار آمد ترین برند های آسانسور شناخته شده است و به شهرت جهانی دست پیدا کرده است. این برند آلمانی، تقریبا مانند برند Mitsubishi، بر روی تکنولوژی و فناوری های جدید، مدرن و به روز تمرکز دارد که این فناوری ها جزو مهم ترین ویژگی های این برند آلمانی است. در آزمایش های خود به طور مرتب به دنبال فناوری های جدید و به روز است که برای معرفی یک نمونه از آن ها، می توان به آسانسور های multi اشاره کرد که اولین آسانسور هایی هستند که بدون طناب به کار خود می پردازند. جهت معرفی بهترین برندهای آسانسور در ایران، لازم است با این نمونه که همیشه به دنبال فناوری های جدید و به روز است نیز آشنا شوید.

 

6) برند Wittur

برند Wittur

این برند در آلمان شکل گرفته است و قدمت خیلی طولانی یا خیلی کمی ندارد، زیرا در سال ۱۹۶۸ تاسیس شده است. ساختمان مرکزی این برند را می توانید در مونیخ آلمان و آگسبورگ یافت که با شرکت های مختلف اروپایی نیز به همکاری می پردازد. این برند اغلب به تولید قطعات پیشرفته آسانسور می پردازد تا بتوان نامش در در میان بهترین برندهای آسانسور در ایران آورد.

 

7) برند Alberto sassi

برند Alberto sassi

این برند بسیار قدیمی است. یکی از شناخته شده ترین و کار آمد ترین برند های آسانسور در میان بهترین برندهای آسانسور در ایران است، زیرا در سال های بعد از جنگ جهانی که همه کشور ها به دنبال بازسازی بودند، این برند، با مدیریت آلبرتو ساسی، کمک ویژه ای به کشور ایتالیا در این راه کرد. این برند شناخته شده کار خود را با تولید موتور های الکتریکی شروع کرد که به عنوان اولین برند در این راه شناخته شده است. در سال ۱۹۹۶ با گرفتن گواهینامه UNI EN ISO 9001، مهر تاییدی بر روی توانایی ها و قابلیت های خود در جهان زد. برند Alberto sassi  که از یک فضای کوچک کار خود را آغاز کرده بود، امروزه به یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برند های جهان تبدیل شده است. با داشتن چهار کارخانه تولید آسانسور، دیگر هیچ حرفی برای گفتن نمی گذارد.

امیدواریم با معرفی برند های بالا، در انتخاب آسانسور مورد نظر خود کمک ویژه ای کرده باشیم تا از سردرگمی خارج شوید و بهترین نمونه را با توجه به قابلیت های آن ها انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *